24

YALÇIN BORU JEOTERMAL 1997 yılında sektörün ihtiyaçlarını en üst düzeyde karşılamak için toplam 23.000 m² saha üzerine kurulu 7.200 m² kapalı alanda kurulmuştur.

KURUMSAL

Ülkemizde, sektöründe öncü, kaliteli hizmet anlayışını ön planda tutup, modern ve teknolojik ekipmanlarla, uluslararası kabul görmüş standartlara (TS EN 253, TS EN 12201-2, TS EN 448) ve yasal mevzuatlara uygun olarak, müşteri ile mutabık kalınan şartlarda hızlı ve hatasız üretim gerçekleştirebilme amacıyla kurulan Yalçın Boru, kurulum amacından sapmadan ve her geçen yıl hedeflerine yeni hedefler ekleyerek, sektöründe uluslararası piyasada adından sık sık söz ettirmek amacıyla faaliyetlerine devam etmektedir.

Yalçın Boru’nun müşteri memnuniyet prosedürüne uygun olarak “Satış ve Müşteri İlişkileri Prosedürü”olarak belirlediği şikâyet yönetim sistemi; erişilebilirlik, şeffaflık, objektiflik, gizlilik, izlenebilirlik, hesap verebilirlik, yasal mevzuata uygunluk ve müşteri odaklılık kriterlerine uygundur.

Yalçın Boru’da sadece müşteri memnuniyeti değil, aynı zamanda da bizlere hizmet veya mal tedariği sağlayan tüm tedarikçilerimizin de aynı şartlarda ve aynı kriterlerde memnuniyeti bizim için önemlidir.

Yalçın Boru’da temel değer insandır. Bu değerin daha etkin ve verimli olması için, ekip ruhunu sağlamlaştıracak her düzeyde gerekli olan eğitimler planlanır, yetkin çalışanlardan oluşan etik kurallara uyan personeller ile uygun çalışma ortamında personel memnuniyeti en iyi şekilde karşılanır.

Müşterilere, çalışanlara, topluma, çevreye ve tüm paydaşlarımıza karşı sorumluluklarımızın bilincinde olarak uygulanabilir tüm şartların taahhütünü sağlar.

Yönetim sistemlerimizi (ISO 9001- ISO 14001- ISO 45001) iyileştirerek devamlılığını sağlamak ve her yönü ile jeotermal sektöründe ülkenin ihtiyacı olan kaynakları sağlayarak bu sektörün gereksinimlerini karşılayabilir düzeyde örnek bir işletme olmak, Yalçın Boru’nun kalite politikasıdır.