Müşteri Memnuniyet

Yalçın Boru olarak amacımız, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini zamanında ve istenilen şekilde karşılayarak ürün kalitemiz, teknik destek ve satış sonrası hizmetlerimizle müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak ve arttırmaktır. Müşteri memnuniyeti politikamızda TS EN 253, TS EN 120201-2 (TS EN 418-2), TS EN 448 ve ISO 9001 standartlarından kesinlikle ödün verilmemektedir. 

Yalçın Boru’ da firmamızın vermiş olduğu ürünler ve hizmetlerle ilgili olarak müşterilerimizden gelen her türlü öneri, şikayet ve talepler en kısa sürede incelenerek çözüm önerileri ile birlikte müşterilerimize geri bildirimde bulunulmaktadır. 

Öneri, şikayet ve talepleriniz tüm iş süreçlerimizde sürekli iyileştirme ve geliştirme fırsatı olarak değerlendirilmektedir.